Laddar Evenemang

Vilka digitala nyheter har kunden tagit till hjärtat och vad mer har förändrats kring köpbeteenden? Tillsammans undersöker vi hur modebranschen ser ut efter Coronapandemin. Vilka appar, betalningsfunktioner och tjänster har kunden redan tagit till sitt hjärta och vad kommer härnäst?

Gäster:

Sofia Noren, Swish
I tider som dessa är det viktigt att vara flexibel, kunna anpassa sig efter sina kunders behov och på enkla sätt skapa business! Appen Swish är betallösningen som idag har över 7 miljoner användare och 230 000 företag anslutna till appen. Sofia Noren från Swish besöker Stockholm Fashion District under Fashion Week Trade för att berätta hur du kan använda Swish i din butik och i ditt företag samt hur appen kan hjälpa dig att skapa nya uppdaterade betalningslösningar för dina kunder.

Mikael Ahlström, Bambuser
Bambuser lanserade Live Video Shopping i september 2019 som det första live shopping-verktyget i Europa. Få koll på Bambuser som snabbt tagit mark med kunder som Monki, Soft Goat, Stronger och Lyko.

Ida Antebro & Lisa Arnell, Aller Media, Den nya influencern
Coronapandemin har vänt upp och ner på modeindustrin och nu frågar sig många hur framtiden för influencern ser ut och hur man som varumärke eller butik kan bygga en position framöver. Kanske blir det istället impactern med sin förmåga att påverka eller microinfluencern med starkt lokalt genomslag som tar deras plats. Aller Media, med plattformar som Elle.se och Femina, berättar hur de ser på framtiden för influencern.

Fysiskt och digitalt event. OSA när du registrerar dig.

Physical and digital event. The seminar will be held in Swedish.