Du besöker som Besökare

Seminarium: Hur du kan bygga digitala relationer!

11 februari 2021

11 februari, 2021, kl. 14.00-15.15

Vilka digitala nyheter hjälper dig till en starkare relation med kunden när vi inte ses på samma sätt och digitaliseringen går snabbare? Tillsammans undersöker vi hur modebranschen förändrats och hur digitala verktyg och engagemang hjälper dig bredda ditt erbjudande och vinna kunden.

Talare och ämnen:
Anna Johansson, Föreläsare och Strategisk rådgivare: I tider som dessa är det viktigt att vara flexibel, kunna anpassa sig efter kundens behov och skapa en fin kundupplevelse! Genom att vara relevant för kunden och med ett starkt engagemang blir du attraktiv och skapar förtroende för varumärket.

Johannes Lagerås, Creative Director samt Retailarkitekt & Mattias Schedvin, Retailstrateg, Workshop: Workshop hjälper sina kunder att skapa innovativa och professionella shoppingupplevelser. Målet är att slutkonsumenten ska älska lösningen så mycket att de inte bara köper den, de berättar om upplevelsen för alla sina vänner. Bland kunderna finns Nike, Nespresso, Samsung, Twilfit och Nationalmuseum. Utifrån asiatiska Pomelo Fashions nya butikskoncept berättar Johannes och Mattias om butikens roll som en helt integrerad del av ditt eko-system och hur du skapar unika värden och upplevelser för din kund.

Janike Eleby & Sofia Lidgren, Stockholm Fashion District: En god relation mellan butik och leverantör har aldrig varit viktigare. Nu presenterar Stockholm Fashion District en helt ny digital plattform för att underlätta när vi inte kan ses som vi brukar. Vi berättar om funktioner som hjärtat <3, den förenklade bokningstjänsten och hur du tar del av varumärkenas kollektioner online. Missa inte heller att delta i polls, ett snabbt sätt att ta pulsen på branschen och du får se vad andra har svarat direkt!

Digitalt event. OSA när du registrerar dig på Stockholmfashiondistrict.se/rsvp.

The seminar will be held in Swedish.

Kalender